horsephotosw.blogg.se

En hästblogg med massa fina kort!

Skola

Publicerad 2013-10-02 07:45:06 i Blogg

Tjo ska till skolan om en sstund outfit kommer upp! 

Idag ska ingenting göras på eftermiddagen. Ska hem och skriva tidsinställda för imorgon! Sedan ska ett lite mer "rejält" inlägg skrivas så ni har något ordentligt att läsa! Ska skriva några små inlägg också men det tar ett tag innan inläggen kommer ut för vi har ju familj o vänner! Och vi har husdjur! I helgen kom jag på att jag ska vara hundvakt så när han vilar så kan jag skriva några rejäla inlägg!! 


Oj.. Skrev ändå ganska mycket! Men nu måste jag göra mig redo outfit kommer! 

Brb 



// Emelie 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.E.M

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela