horsephotosw.blogg.se

En hästblogg med massa fina kort!

Vad tycker ni ?

Publicerad 2013-09-29 19:06:24 i Blogg

Tycker ni att vi ska börja blogga här igen ? Det är upp till er nu ;) Det har hänt ganska mycket sen sist jag kikade in här ;) tex Vi har slutat åka till Ikon,Nallen och Nasse. Filippa och jag (Moa) har börjat rida två hästar typ 200 meter i från oss. Emelie ska bli fodervärd. Om Emelies foderhäst vet jag inte så mycket .. Men jag rider en travare på 14 år. Hon heter Reseda. Hon kan tyvärr inte galoppera ... Men jag gillar hon ändå ;) Filippa rider en nordsvensk på 10 år. Han heter Oktav (Oktaven). Vi glada att ha dom vid vår sida ;) Men jag ska prata lite med dom om ja dom vill börja blogga här igen. Iså fall hoppas jag att ni kommer följa vår blogg ända till slutet ... Om inte vet jag inte ? Hoppas ni haft det bra Kram / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.E.M

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela