horsephotosw.blogg.se

En hästblogg med massa fina kort!

Tjena. död blogg .osv osv osv

Publicerad 2013-10-01 20:44:24 i Blogg

HEJ! äntligen sitter jag vid datorn med INTERNET känner mig bäst! ( xd fråga inte varför ) Läst bloggar kollat Nellies youtube serie Trailern ligger längre ner i inlägget!
 
Jojo men nu ska jag skriva lite tidsinställda och ta det lite chill läsa lite mer bloggar och sedan så ska jag väl sova?  Vi får helt enkelt se hur mycket jag hinner! 
 
 
 
 
 Källa - Bilden har jag redigerat men bilderna är från Nellieberntsson.se
 
 
Serien ' Jag är Nellie ' Handlar om Nellies liv och vardag! Nellie är en stoooor insperations källa för mig! Så tycker ni borde följa denna serien!
 
Det gick inte att bädda in då jag inte riktigt fattar hru man gör än -.-' men ni hittar på länken under till trailern!
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=iIX50tHZLSM&list=TLpfAGbnVjPiAYYnDIjNeB7ISc3_g6mnOB
 
 
 
// Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.E.M

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela