horsephotosw.blogg.se

En hästblogg med massa fina kort!

Tjääääääääääääna!!!!!

Publicerad 2013-04-05 08:14:42 i

Inte blivit så mycket bloggning för mig denna vecka eftersom ;
Tisdag ; va i stallet från 3.
Onsdag; va i skogen hela dagen utan internet.
Torsdag; vart med Maya hela dagen och man vill ju ha lite socialt. Inte bara sitta och blogga .
Ska försöka blogga mera men just nu är det mycket för mig och Moa med kaninerna, vi ska göra en ny bur eftersom en ny kanin kommer snart. Vi har då 2 kaniner, min hane Z och Mia hona snirkfröken och dom ska ju då få ungar till maj och då måste vi förBereda ganska mycket till det ; mat, bur, bo och mycket mer! Så ska vi då spara en kanin. En hane om det kommer en Så får han bli våran hoppkanin då våra inte är så unga och inte bra på att hoppa. Men ska försöka mera!! // Filippa. (Min kanin på bild <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.E.M

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela